kızım 1 haftadır hasta, azitro antibiyotik kullanıyoruz. 24 saatte bir kullanılan bir ilaç. normalde 22:30da alması lazım ama sürekli uyukluyor uyursa da içirmek için uyandırırsam bir daha uyumaz. 2,5 saat erken versem zehirleme falan olur mu acaba 🥹