Mum22 vardiyali calisiyosun
8de basliyodu mesela 5te bitiyodu. En gec vardiyasi 1de bitiyodu gece. Ama bu call center ysni cagri icin. Back officede 9da baslayip 5 6 gibi bitiyodu yogunluga gore. Ama back office girmek kolay degil genelde cagri ve chat olarak basliyosun sonradan ihtiyac halinde aliyolar. Maas asgari ucret. Prim olayi var ama cok bisi degildi benim zamanimda. Ofiste cslisitken yemek veriyolardi eve geçince yemek parasina dondu ama oda cok azdi. Yani maas icin cok bisey beklemeyinn