Annekizz Arkadaşım hastanede yatıyo kızlar 30 haftalık şuan. Bebeğin gelişimi durmuş ters bişey olana kadar almayız demişler. Anlamıyorum gelişimi durmuş bebeği neden almıyolarki yani. Arkadaşımda soruyormuş ama beklememiz lazım demişler
Elifkskll Annekizz doğarsa küvezde kalacak anne karnı daha sağlıklı onun için bu yüzden demişlerdir umarım sağlıcakla kucağına alır
Paramedik16 Annekizz önce bir duruma bakarlar haftada kaç gr alıyor filan diye eğer hiç almazsa bi süre sonra sezeryana alırlar zaten benim farklı bi nedenden ikizlerim 28 haftalk doğdu 2.5 ay küvezde kaldılar
Defne1021 Annekizz benim bebeğimin de gelişimi iki hafta durdu ama sonra tekrar kilo almaya başladı..bebegin hareketlerini kontrol edecek bu süreçte..düzeltebiliyorum yani