evininannesi eşim de ben de sevgilim diye seviyoruz genelde. Birbirimize de öyle seslendigimiz icin biraz ağız alışkanlığından dolayi😊 ballı börek diyorum, böcek diyorum, baldan kızım diyorum, ay kız, ay tenli kız, gece saçlı kız falan. Aklima o an ne gelirse😅