24 aylık kızıma Dünden beri tuvalet eğitimi vermeye başladım lazımlığa oturuyor sorun yok ama çişini yaparken ağlıyor kalkmak istiyor sarılıyorum ağlayarak tuvaletini yapıyor kendisi kasıyor yapmak istemiyor. Yaptıktan sonra da gel kızım bunu dökelim diyorum beraber gidip klozete döküyoruz sifonu da kendi çekiyor. Kaçırmaları oldu tabiki saat başı oturtuyorum bugün düne göre daha iyi kaçırmalar azaldı. Ama bu ağlamasını napıcam bilmiyorum