Hanımlar merhaba
Bebeğim 5 aylık. Uzun zamandır mukuslu kaka yapıyordu ancak kan olmadığından alerjiden şüphelenmedi doktorumuz. Şimdi bu sıralar hasta oldu ve arada bir köpüklü kaka yapıyor. Poposunda da tam anüste pişik gibi kırmızılık var. Daima pişik kremi sürerdik neden oldu bilmiyorum. Alerji olma ihtimali var mı acaba? Sürekli de gazı var gibi rahatsız beni de öyle çok emmiyor :(