Seher6036 Merhaba hanımlar. Emzik ve mama konusunda 6.ay dolunca mi 6.aya girince mi değişim yapacağız bilgisi olan var mı?
KaynanaYiyen Seher6036 İki numaraya geçeceksin mamaların üstünde var aylıkları numaralar. İnternetten bakabilirsin. ❤️
Seher6036 KaynanaYiyen evet üstünde var sadece ayına girince mi ayı bitince mi diye emin olmak istedim. Teşekkür ediyorum 😊😊