Eminim ki bu konuda yalnız değilim :(
Hamileliğimde yağ kullandım krem kullandım ama inanılmaz derecede çatladım çatlakların artıncada bir zaman sonra düzenli kullanmayı bırakmıştım.
Kullanıp memnun olduğunuz krem yağ veya çatlak onarım işlemi yaptırıp memnun olan var mı lütfen bilgi verin🙏🏻