Tuba1365 Kızım her gün 12 de uyurdu 3 gündür uyutmaya çalisiyorum ne yaparsam yapayım uyumuyor. 15.00 gibi esnemeye başlıyor ama yine uyumayacagini söylüyor. Bende 3 gündür gündüz uyutmayip akşam 19.00 da uyutuyorum. Sizce doğru mu yapıyorum?