1052k-k Avcib ben de daha dün yazıldım szn gibi hiç araba kullanmadım bu yaşa kadar da araba tutuyor diye hiç heves etmedim ama artık lazım olacak diye almak zorundayım çocuk için bakalım nasıl olacak 😃
adaatuna Avcib ben o şekilde yazıldım ömrümde direksiyona dokunmamıştım. İlk seferde ehliyeti aldım direkt araba alıp kullanmaya başlamıştım. Hiç sorun olmuyot
adaatuna Avcib ben o şekilde yazıldım ömrümde direksiyona dokunmamıştım. İlk seferde ehliyeti aldım direkt araba alıp kullanmaya başlamıştım. Hiç sorun olmuyot