seheryavuzz hayır yoğun bakımda da kalmadı, doktor yönlendirmesi de değildi. Ankarada şehir hastanesinin birisi sadece ışıkla bakıp bu muayene yeterli diyor, diğeri bütün bebeklere rop muayenesi yapıyor . Bizde yaptırıp yaptırmamak konusunda arada kaldık ama yaptırdık