İyi akşamlar kızlar, 15 aylık bir kız bebeğim var. Biraz zor bir bebek oldu, kendisinin şuan 13 dişi var bu dönemde de çok zorladı beni sürekli ağrısı ve huzursuzluğu oldu. Yemesi içmesi güzel 12 kilo 85 cm. Yürüyor, bir kaç kelime söylüyor ama sıkılıyor mu ne istiyor ben anlamıyorum kendi yemek yemek istiyor bazı şeyleri veriyorum ama döküyor batırıyor dağıtıyor. Onunla oynamaya da çalışıyorum. Ama kızım sürekli mızıklıyor hiç susmuyor başım beynim acıyor siz neler yapıyorsunuz nasıl oyunlar oynuyorsunuz gün içerisinde, sizin de bebekleriniz hep mutsuz mu, hep oyun istiyor 5 dk bırakıyorum tekrar geliyor hiç kendi kendine oynayayım demiyor. yaz olsa çıkartacağız ama şimdi hergün olmuyor havalar soğuk hasta olmasından korkuyorum 😔