Bebeğimin ismini Yusuf Kaan koyduk.Sonradan içime pek sinmedi Yusuf ağır gelir mi ,biraz eski mi diye kafami kurcaladi Kaan telefazundada zorlandık biraz içimde Yiğit ve Göktuğ isimleri kaldı sizce Yusuf Kaan ismi güzel mi değiştirmeye gerek varmı kimlik çıktı ama