elfgokce Mama sandalyesini nasıl tercih ettiniz. Standart olanlar mı? Yoksa küçük sandalye, masa üzerine monte edilen mi ?
OptimusPrime elfgokce Pilsan pratik mama sandalyesi aldım. Kızıma bebekken aldım. 2,5-3 yıla yakın kullandı. Oğlum doğdu, 6 aylıkken başladı kullanmaya şuan ,2 yaşında hala kullaniyor. Bir sorunu yok taş gibi
KayraVeAnnesi_06 elfgokce Kiwi koala plus kullanıyorum çok memnunum konforlu ve rahat bir mama sandalyesi tavsiye ederim