Kızlar bebeğim 3 ay 12 günlük mama destekli emziriyorum iki gündür mama verdiğimde biberondan zar zor içiyor ağlıyor huzursuz aç kalıyor diye endişeleniyorum uyku düzeni biranda gitti dün gece saatte bir kalkmaya başladı gündüz uykusu da doğru düzgün olmadı uzun uzun uyurdu biraz huzursuz mama veriyorum zorla içiriyorum normal mi bu durum bilemedim nazar mı değdi bebeğim de 6800 var kilosu dün kalabalığa gittik tombiş tombiş kilosu nasıl böyle çok iyi diye sevdiler ondan sonra iştahı kesildi bilemedim kötü yorumlamak da istemiyorum ama biranda böyle iştahı gidince üzülüyorum 😔