srnrcvs zamanla süt üretimi ihtiyaca göre ayarlanıyor tabi ama ilk zamanlar öyle oluyor. Benim aşırı sütüm vardı, bir göğsüm şiştiği için sağmak zorunda kalmıştım , o da sütü kontrolsüz çoğaltmıştı maalesef. Evdeyken genelde kalkan takıyordum ben çünkü ped acıtıyordu yara olduğunda, ama kalkan da hemen dolup taşıyor ya da hareket ederse sızma yapıyor. Emzirirken diğer göğüse mochi takıyordum ben de . Lansinoh ‘ tan memnundum ben çok süt gelmesine rağmen uzun süre kuru tutuyordu , başka marka aldığımda da sık sık pedi değiştiriyordum başka çare yok maalesef 🤷🏻♀️