Ben hamile kalmadan önce bile sezaryen istediğim için otomatik olarak spiral sezaryen ile doğum yaptım kolanda doğurdum doktorumdan da hastaneden de cok memnun kalmıştım🥰
Siz hangi hastanede nasıl doğum yaptınız? Sezaryen olanlar ücret olarak ne ödediniz? Yakın tarihte muhtemelen fiyatlar uçmuştur ben doğum yapalı 7 ay 16 gün oldu