demetusss Dün başladı karşımı ve yanmam var doğum yapalı 2 ay oldu sezaryen yaptım daha önce böyle bişey olmadı, öneriniz ne dr a gideyim mi kendiliğinden geçer mi düne göre bugün hafifledi