Asyam41 2 aylıktan bu yana en geç sekizde uyumuş oluyor. Rutin oluşturun lütfen ve çok yorumlamasına çok fazla uyarana maruz kalmamasına özen gösterin. Uyutmayayım gece daha çok uyusun diye bir şey söz konusu değil. Bebek ne kadar yorgun olursa uyumakta o kadar zorlanır. Uyku sinyallerini takip edip kendi uyku rutininizi oluşturmayı deneyin bir kaç gün zorlanırsınız sonra yavaş yavaş düzene girer merak etmeyin. Arada atak dönemlerinde bozulabilir tabi.