purple5242 2 aylık bebeğim 3 gündür antibiyotik içiyor zatürre dendi çok az emiyor başından geçenler varsa yardımcı olur musunuz bulunduğum yerde doktor sıkıntısı var napcağımı bilemiyorum arada havada takıyorum kaç günde geçer az emiyor mama vermeli miyim
Binnur_cam purple5242 çok geçmiş olsun canım . Burnu nasıl tıkalımı nefes alıp vermesi iyimi değilse sık sık burnunu serum fizyolojik ile yıkayıp aspiratörle çek iyi gelir . Sütünmü azda emmiyor acaba sağma imkanın varsa sağ 60 cc cıkıyorsa iyi ver bebeğine ama daha azsa doktora sorup mama takviyesi yapabilirsin. Sık sık ateş kontrol et ne çok kalın giydir ne çok kalın geçer inşallah🤲
anonim351 purple5242 canım çok geçmiş olsun çok dikkat et aynı şeyi yaşıyoruz. Benimki asla antibiyotik almıyordu tükürüyor diye doktora iğne ver dedim en son. Sabah akşam iğne olacak antibiyotik devam ekstra hava verdi yine ilaçlı hava . Emmesi azaldı . Ama sen yine sağ zorlada olsa besle. Nefes alışını kontrol et en ufak tıkanmada götür. Benimkinin nefes alışı verişi zorlandı artık . Salıya kadar evde takipte düzelme olmazsa yatış verecek . 5 buçuk aylık . Aşırı salgın var dedi doktor. Tıkandığını hissettiğin an getir sakın aksatma dedi
jalearen Çok geçmiş olsun canım. Bizde ufak çaplı bir zature geçirdik. Doktorumuz bebeğimiz çok küçük olduğu için yatış vermişti bize. 5 gün hastanede antibiyotik ve hava tedavisi aldı. 5 günde evde antibiyotik tedavisi aldı. Düzeldi çok şükür.
purple5242 Binnur_cam çok teşekkürler sütüm var ama iştahsızlıktan emmek istemiyor sanırım. Aç kalıyor mudur acaba Burnunu açıyorum balgamını çıkaramıyor bayağı zorlanıyor
Binnur_cam purple5242 burnunu özellikle bebeğini yıkadıktan sonra serum fizyolojik sıkıp temizle ne kadar ıslak okadar iyi .. Birde burnunu şırınga ilede yapabilirsin eğer balgam varsa YouTube bebek burun yıkama yaz videoları izleyip yap rahatlar bebeğin. Emmek zorda geliyor olabilir iştahsızlık hasta olduğu için normal ama küçük daha emerek karnı doyarak toparlanması lazım
purple5242 anonim351 tamam bende sağarak besleyeyim mama verdim biberonla içti demekki emmek zor geliyor çok sağolun
anonim351 purple5242 aynen zorlanıyordur muhtemelen . Birde hastalık süreci ağır geliyor onlara . Daha çok minikler . Boğaz’ları da ağrıyordur. Benim kız bu hastalıktan öncede hastaydı 🫠 doktor iyi emmiş boğazı çok fena demişti özel ilaç yaptırmıştı boğazını ısıtsın diye . Acıyordur muhtemelen sağarak ver toparlanana kadar
Neak purple5242 Canım benimkinde iki gün önce bronşit dedi ben hem süt hem mama veryorum bizede antibotık ve buhar yazdı ıkı buçuk aylık kızım bildiğin nefes alamyodu burnu tıkaludı hırlırtı çoktu çok şükür iki gündür ilaçları veryom kendine gelyo gibi mamada veriyorum en azmdam bogazı boş kalmasın