Kubracns benim bebeğim de epeydir yapmadı kaç kez doktora götürdük ilk götürdüğümüz doktor jel verdi poposundan sıkınca yaptı sonra yine yapmadı başka doktora götürdük mama ver anne sütü yapıyodur kabızlığı geçince bırakırsın mamayı dedi ama ben emzirdim çünkü mama içince kusuyodu yine yapmadı başka bi doktora götürdük. poposuna baktı kızarıklık var bide ufak çatlak var dedi çatlaktan dolayı acıdığı için tutuyo olabilir dedi, fito ve anestol krem bir de fitil verdi 10 gün sonra yaptı kakasını ama şimdi 2 gün oldu yine yok bi şey🤦🏻♀️