Benim bebeğimde sarılık geçirdi 15 değerle mavı ışın tedavisi aldı. 10 gün boyonca sarılıkla uğtaştık bizde uyandıramıyorduk doktorumuz topuğuna vurun demişti en son öyle uyandırabilmiştim. 17 normal değil canım, doktorunuza tekrar danışın istersen. Bol bol emzirmeye çalış dediğim gibi uyandırabilirsin