arkadaşlar memeyi sağarak biberona geçsemmi? şimdilik böyle veriyorum emiyor ama bi yere gideceğim zaman biberondan versem daha kolay olur. sizce?arkadaşlarıma sordum onlarda meme reddi yaşamamışlar yaşamazsın diyorlar meme reddi yaşama ihtimali nekadar ve kaçıncı ayda olur genellikle?