Kızlar okuyan mezun olan var mı?
Ben muhasebe vergi uygulamaları katü bitirdim sonrasında işletme açıktan bıtırdım şimdi ise tıbbı sekreterlik düşünüyorum
Okumayı sevdıgımden aslında hamıleyken işletme bölümünüze bıtırmıstım
Şuanda ıkıncı dönem Icın kayıt olur mu?
Bilgisi ilgisi olan yazarsa sevinirim 🤚