Kızlar bebeğim 11 aylık bir kaç gündür burnu akıyordu doktora gittik ilaç verdi ama bugün de öksürük başladı tekrar doktora gittik ciğerler temiz dedi öksürük şurubu verdi öksürmekten uyuyamıyor..ilaçlarını veriyorum serum fizyolojik ile hava da veriyorum burnunu da temizliyorum başka ne yapabilirim öksürüğü için? Doğal vs