Ebruue bizde hava veriyorduk ama maalesef yetersiz kaldı. Zaten doğumda ciğerden yatmıştı şimdi tekrar ciğere inmiş . Doktor verdiyse vardır bildiği. Kesinlikle vermelisin . Bize ilk antibiyotik verdi içmedi kızım sonuç ciğerlerde. Şimdi iğne ve hava tedavisine başladı salıya kadar geçmezse yatacak yoğun bakımda. Allah korusun