Oğlum rahatsız bende aynı şekilde bağırsak enfeksiyonu geçiriyor oğlum bende ortalık rahatsızlığı iştah 0 ,asla ağzına bir şey sürmüyor ilk gece uyandi mama dedi sonra yetmeyeceğini bildiğim için yatırdım geri,2.gece de kalktı yine mama,su dedi su verdim baktım uyudu bende rahatsizim uyumuş kalmışım uyanınca okdr kötü oldum ki çocuğum açtı belki yemez diye kalkdiramdim yiyecekti belki de okdr kötü oldum ki kendime okdd çok kızıyorum ki ağlıyorum kendimi affedemiyorum