Kızlar kızım 5 aylık bundan 5 gün önce çok ateşlendi kanında enfeksiyon çıktı doktorumuz antibiyotik iğne ve şurup verdi . Çok şükür atlattık gibiyiz 2 gündür ateşi yok yemesi de normale döndü. Ama problem şu kii Kızım son 5 gündür çok ama çok fazla uyuyor sadece beslenmek için uyanık ve uyanık kaldığı saatlerde çok mızmız resmen bırakın beni uyuyicam diyor ya. Hareketli onda sıkıntı yok ama çok uyuyor antibiyotikle alakası olabilirmi ?