Merhaba.
İstanbulda yaşıyorum ve home office olarak çalışmaya başladım. İşlerim çok yoğun bebeğimle ilgilenmekte zorlanıyorum bakıcı bulmak durumundayım. Oturduğumuz site çok büyük öncelikle siteye ilan vericem. Sizce aynı siteden birisini bulsam ve sadece bebeğimi oyalamasını istiyorum ekstra bi yemek dahi istemiyorum hatta bebeğimin yemeğini bile ben yapmak isterim rahat edemem emziriyorum zaten bende bir yandan ilgilenecem ne kadar maaş vermeliyim. Vaktim olduğu da oluyor ancak bazen çok yoğun oluyor yetişemiyorum. Maaş konusunda arkadaşlarım 5 6 bin veriyorlar bakıcıya aynı binadan veya akrabaları çoğunun. Kimsenin hakkına girmek istemem sizede sormak istedim