Kızlar 8 ay 16 günlük kızım. Artık ne yemek yapacağımı şaşırmış durumdayım sabah kahvaltisini düşün öğle yemeğini düşün aksam hem kendi yemeğimizi hem onun yemeğini düşün çok yorucu oluyor bide pacamdan asla ayrılmayan Bi bebek. Bunun daha kolay Bi yolu yok mu 🙄