Esracetiner Kızlar suyum geldiği için 35+5te acil sezeryana alındım. Bebeklerin bitanesi 2500 diğeri 2100 doğdular. Hızlı nefes alıp verdikleri için bebeklerim 4 gündür küvezdeler. Varmı benim gibi durum yaşayan?
EmineDC Esracetiner Benim 33 haftada dogdular kiloları 1900 dü biri 9 gün küvözde kaldi canım bizde de aynı solunum sikintisi vardı suan 8 aylık oldular bile sadece canını sıkma hepsi geciyor 😊 Tez zamanda sagliklarina kavusurlar insallah🙏
Nefes Esracetiner benim kızımda aynı problem vardı doktor takipne hastalığı var dedi, 2300 43 cm 35.haftada doğdu 15 gün yoğun bakımda kaldı çok şükür bin şükür sonra sağlıkla kavuştuk inşallah sizinkiler de sağlıkla gelir 🙏
Aysenur8996 Esracetiner benim ikizlerim 33.haftada doğdu ikisi de 1900 grdi. Kızım solunum cihazına bağlı kaldı bir hafta. 30 gün yattılar. Haftanız ikiz bebeğe göre iyi bence bizim kadar çok tutmazlar. Çabucak kavuşursunuz inşallah.
Esracetiner Doraveduru vuruldum, hemde doğumdan 2 gün önce 4 dozda vurulmuştum. Neden böyle oldu bende anlamıyorum, ama durumları iyiye gidiyormuş bi kaç gün sonra çıkıcaklar inşallah
Mnk_bebegm Benimde 35+2 Doğum yaptım sezaryanla kasık agrısıyla gıttım_ cocugum 14gun kuvezde kaldı solunumda yolunda sıkıntı vardı enfeksıyonlu doğru zordu allah kımseyı evladıyla sınamasın saglıklı kucagımıza almayı nasıp etsın