zmiraymom devletin verdiği bi damla. Aylarca bende bilmeden kullandım fakat hiçbir sorun yaşamadım. Dilerim alerjik bişey değildir. Kan testlerinin hepsinde iyi çıktı d vitaminimiz. Son bi kaç aydır onda da ocean almaya başladım. Temiz içerikli. Demir damlasını da ocean kullanıyorduk. Oldukça memnunum, en azından içim rahat. Tavsiye edebilirim. Eczacınıza danışın birde isteseniz. Onlar ilaç içerikleri hakkında doktorlardan daha bilgililer. Sorunuzun tam yanıtını verebilir, sağlıklı günler dilerim ❤️