merhabalar Oğlum 27 aylık. Şu aralar tek güzel şey uykularımız. Maşallah diyeyim. Eskiden beri akşam 8 sabah 7 uyanırdı. Hala bu alışkanlığı devam ediyor. Sadece akşam uykularımız biraz 9 a sarktı bu aralar çünkü öğlen 1 de uyuyor bazen 3,5 saat uyuduğu oluyor öyle olunca da akşam saati sarkıyor öğlen genelde 2,5 3 saat uyur akşam 9 da uyur. Sabah 7.30 gibi uyanır. Kahvaltımız berbat. Sadece yumurta ve patates kızartması tost yer. Peyniri ve zeytini ağzına sade şekilde koymaz tükürür. Ben de omletin içine koyarak yediririm peyniri. Patatesli omlet ıspanaklı omlet peynirli omlet sucuklu omlet Menemen, en sevdiği bunlar kızartma bayılır. Ama bal pekmez falan asla yemez. Ara öğün olarak muzlu yoğurt yediririm onu çok sever içine de pekmez katarım yer. Öğlen ya çorba pişiririm ya da makarna. Çok sever. Çorbaları da içer. Ama malesef bizimki de çizgi filmle yiyor. Bazen dalıyor çiğnemiyor hadi kapatırım diyorum hemen çiğniyor. Akşam biz Ne yersek. Bazen kabak yemeği bazen ıspanak yemeği, bazen sote et tavuk ızgara köfte fasülye nohut taze fasülye bunları yiyor genelde. Zaten dişer sebzeleri bende yemiyorum o yüzden yapmadım kereviz falan hiç denemedim. Onun dışında salatalık domates bayılır bazen doğrarım önüne koyarım yer. Mandalina portakal muz bu aralar bunalrı yiyor ama çok değil meyveyi çok yemez birkaç tane o kdr. Tuvalet eğitimi vermedim ama bazen akşamları bezini takmadan önce serbest dolaştırıyorum evde. Tuvaleti nasıl yapacağını gösterdim yere oturdum onu da oturttum yapmadı yok dedi. Gelince söyle WC ye koşalım tamam mı dedim tamam dedi ama ortalık yere bıraktı birkaç sefer böyle yapınca vazgeçtim. Ve asla sizinki gibi tek başına oynamaz. Mutlaka yanında ben de olacağım allahtan annem var yanımda. Annem ev iş yaparken ben onunla ilgileniyorum ben öğretmenin işe giderken Bakıcı geliyor başında sürekli adam olduğu için ilgiye çok alışım bir çocuk. Hep biriyle oynamak istiyor asla yalnız takılmıyor. Bu aralar son günler aşırı inat tutturma yapıyor. Anamız ağladı. Çocuklara vuruyor paylaşmıyor. Bu yüzden kimseyle görüşemiyorum. Oyun alanlarına gidiyoruz orda da zıp zıpı sahipleniyor kimseyi bindirmiyor binene vuruyor orda da duramıyoruz çok. Ocakta oyun grubuna başlatmayı düşünüyorum. Bakalım, belki hırçınlığı azalır evde bize de vuruyor istediği olmayınca bazen de gülerek vuruyor gıcıklığına. Bizim günler bol ağlamalı bol inatlı bol fırlatmalı geçiyor. Allah alt komşumuzun yardımcısı olsun ne diyeyim 🙂🤦♀️