Eceerva benim oğlumda yapıyor o hareketi. Bu herşey otizm diyenlere gülesim geliyor artık. Bu kadar kolay tanı konulacak birşey değil otizm. Ne sorulursa hep otizm demek nedir yahu.. İnsanı daha da çıkmaza sokmaktan başka birşey değil. Diş dönemindeyse eğer damakları kaşındığı için yapıyordur. Diş kaşıyıcı ile kaşı ve jel sür rahatladığını göreceksin. Benim oğlum alt iki dişini çıkardı İnanılmaz bir kaşıntısı var. Kaşındığı zaman sürekli kafasını sağa sola çevirir hızlı şekilde bende kaşırım rahatlar bir nebze de olsa.