Kızlar merhaba, ek gıdaya yeni başladık bebeğime buharda mamalar hazırlıyorum ama tadım ayında olduğumuz için mamalar artıyor, buzlukta saklamak istiyorum, buzluk için kilitli poşet mi yoksa cam kavanoz mu tercih etmeliyim, siz buzlukta nasıl saklıyorsunuz?