Merhaba arkadaşlar bugün rutin doktor kontrolümüz vardı rota aşımızın 2. ve son dozunu aldık bitti 6.ayda devlet aşıları ile menenjitleri birlikte yapacakmış doktorumuz ağır olmaz mı dedim hayır olmaz dedi zaten kendisi gereksiz ilaç takviye vs kullanımına karşı, tahlilsiz böyle işlemlere başlamayan bir doktor çok memnunuz kendisinden ama yine de sormak istedim 6.ay aşıları ile birlikte menenjit aşılarını yaptıran oldu mu ?