Pinardgn-22 varsa başka doktora tekrar götür derim. Benimkide azdı ama iki gündür iyice kötüledi . İlk götürdüğümde doktor eğer hırıltı geçmezse 3 gün sonra getir aksatma demişti. Bugün geçmedi diye götürdüm inmiş maalesef. Sende geçmezse götür şuan beynim durdu o öyle söyleyince. Sağ ciğeri komple enfeksiyon kapmış yavrumun . Balgam atmayınca bilmiyorlar temizlenmiyor o yüzden . Bence bir iki güne tekrar götür derim