Kızım 7. Ayına giricek bu sabah yumurta sarısı verdik geçen hafta cok az vermistim bişey olmamıstı bugun haşlanmıs yumurta sarısının çeyrekten biraz fazla yada çeyrek yumurta sarısı verdik üstünede süt emdi uyudu. Uykudan kusarak kalkmıs ve baya baya kusmuş sonra kucağımıza aldık orda da kustu midesi komple bosaldı. Sonra tekrar emdirdim vücudu susuz Kalmasın diye o emdiği sütüde çıkardı. Midesinde hiç bişey kalmadı ve kusarkende salyamsı kustu başına gelen var mı ağır mı geldi alerjik mi sebep nedir sizce