8 ay 19 günlük kızım , mama ve ek gıda alıyo malesef 4 ay emzirebildim .
Ne gece uykusu , ne gündüz uykusu hiç biri yok
Gündüz 3 kere uyutuyorum 20 dkka zor uyuyor
Gece 12 de yatıp sabah 6 da ayakta tabi 6 ya kadar sayısız uyanıyo en az (7-10) kez . Gece uyandığında tok bile olsa mama istiyo emziği fırlatıyo . Çözüm önerileriniz nelerdir artık çok çaresizim dediğiniz her şeyi uygulayacağım :(