İyi pazarlar herkese. Dün bu saatler oğlumun ateşi çıktı akşama kadar kontrol ettim düşmedi ve huzursuzdu hastaneye gittik boğazı kötü kızarmış dedi doktor antibiyotik verdi ateş düşürücü VS. Neyse asıl konu şu oğlumun elleri ayakları buz gibi vücut ısısı 36 37 arası ama kafa ve kulak ateşi 38 39 çıkıyor neden böyle anlam veremiyorum bilgisi olan var mı