Diş çıkartma dönemi iştahsızlık olur demişlerdi de gercekten bu kadarını beklemiyordum, sinirlerim artık ister istemez bozuluyor :) 8 aylık oğlum üst dişleri çıkıyor biraz zorluyor onu farkındayım fakat yemek asla yediremiyorum. Yani aynı süreçte olan var mı yada bu süreci atlatmış bir öneri verebilcek olan var mı? Yada sakin ol geçecek diyecek olan var mı 🤦🏻♀️