Mentesderyaa Benegim 3aylık üstünü çok acıyor bimden uyku tulumu aldım nasıl giydiricegimi bilmiyorum yardım edermisiniz oda sıcaklıgı 22derece oluyor
Azratosunannesi Mentesderyaa ben de bimdeki uyku tulumunu kullanıyorum altına bi uzun kollu çıtçıtlı badi bir de tek alt giydiriyorum yeterli oluyor
Azratosunannesi Doraveduru evet örtüyorum sadece acıkınca uyanır o zaman açıyor üstünü nohut battaniye örtüyorum 😊