Simgeonbasioglu Oğlum 13 aylık gece 3 4 saat arayla süt içmeye uyandıgı için beraber uyuyoruz beraber uyumak yanlış mı sizde durumlar nasıl bilgi verir misiniz
Mervegok- Simgeonbasioglu aynı durumdayız bensiz yatmıyor beşiğe koyunca uyanıyor yanımdayken üç kez filan kalkıyor eşim çok deli yattığı için başka yerde yatıyor napacağız bilmiyorum çözüm yolu bulan varsa
Simgeonbasioglu Mervegok- aynen benim eşimde ayrı yatıyo vurucak diye korkuyor gerçi oğlumda çok deli yatıyor sabah ayakları ağızımın dibinde oluyor 😁benim içinde rahat oluyor beşiği odasına aldım yanımda çok rahat oluyor ama belli bir aydan sonra uygun mu bilmiyorum