Lohusayken 3 kere adet kanaması gibi kanamam oldu ilaç verdi doktor kullandiğimdan beri kanamam olmadı şimdi bebeğim 1 aylık 17 günlük suyun tadı ekmeğin tadı çok kötü kokuyor daha adette olmadım korkuyorum hamile olma ihtimali varmı çok korkuyorum yardımcı olur musunuz eşim korunuyor affedersiniz geri çekilme ile korunuyoruz olma ihtimali varmı🥺🥺