Kızlar geçen ayın 9 u adet oldum 10 u spiral taktırdım bakırlı ve taktırdıgımdan beri 1 hafta ancak kanama olmadı geri kalan leke gibi de olsa kan geldi bu ayın başında da bir kaç gün öyle kan geldi az az bir kaç kere şimdi ayın 10 u oldu adet olmadım düzenlik yapar mı böyle olan varmı kontrolümü yaptırmadım revdwuma var daha