kizlar dogurali 10 gun oldu sezeryan dogum ilk gunler sutum hic gelmedi hatta mastit falan oldum daha sonra yaglarla vs actim kanallari fakat bu seferde az gelmeye basladi o ilk agiz sutu kolostrum geldi. meme ucum duz oldugu icin bebegim yakalayamiyor o yuzden silikon uc ile emiyor suan ama sut ne kadar geliyor ne kadar iciyor anlamiyorum bebegimin sarilik degeri 16 dan yeni dusmeye basladi sarilik oldugu icin hep biberonla mama verdik doktorlar ac kalmamasi gerektigini soyluyorlar diye mama destegi verdik ama suan silikon uc ile emdigi icin mama vermek istemiyorum artik silikon uclada ne kadar sutumu emiyo anlayamiyorum acta kalsin istemiyor bir yanim emip uyuyor biraz cekiyor yutuyor . doyup doymadigini nasil anlayacagim arada mamaya devam etsemmi ama meme reddi olur diyede korkuyorum bana bir yol gosterin