egecimherseyim bizde ilk 4 aya kadar her ay 1,5 kilo aldık 4.5 aylık olduk 300 gr almış 15 gün var 5 ay olmasına yani demem o ki sıkıntı etme cnm doktor normal dedi ama şöyle bir şey var bana geceleri uyandırmana gerek yok artık demişti ama ben emzirmek için kaldırdım doktoru dinlemedim öyle olunca kilo alamaz diye ve diş dönemi sıkıntılı biliyorsun kilo alamayacaklar o yüzden gece kalkmıyorsan kalk emzir bebişini fırsat buldukça biz kilo olarak önden gitmemize rağmen her fırsatta memeyi dayıyorum