FirdevsHaniminKiziKonusuyor Kızlar bebeğim 1 aylık. Iki haftadir, haftada 2 kere kafasını zeytinyağlayıp konak tarağıyla tarıyorum. Dökülüyor da ama ertesi gün tekrar oluşuyor. Tam olarak konaklardan ne zaman kurtuluruz? 😊
Okayss FirdevsHaniminKiziKonusuyor çok erken daha ya 4. Aydayız bazem hala çıkarıyor o aylarda kaşında bile çıkmıştı benim kızımın 😁
Duyulurum FirdevsHaniminKiziKonusuyor konağı temizleyip yıkadıktan sonra organik bir yağ ile nemlendirmek gerekiyor. Ben tatlı badem yağı kullandım. Bir ay boyunca böyle yaptığınız halde hala geçmezse bir doktora gitmelisiniz
huzurluaycicek Taradiktan sonra saçı yıkayın, sac kuruduktan sonra çok az zeytinyağında minik minik masaj yapın, saç derisi nemli olmalı, konak yine ara ara çıkacaktır maalesef
littleflower Ya benim kızım 3 yaşında ben hala çekiyorum bu derdi arada bir zeytinyağı ya da hindistan cevizi yağı ile yapıyorum bazen aşırı çoğalıyor.