keremarasmomm bebekler 4 aydan sonra tam olarak tanır ama benim oğlum iki aylıktı bile beni maşallah iyi tanıyordu ve benden başka kimse de kalmak istemiyor. Şuan 6 ay 21 günlük benden başka kimse de kalmak istemiyor ve Buda beni iyice yoruyor . Asla be kimseye gidebiliyoruz ne de kimse bize gelebiliyor yabancı birini gördüğü gibi ağlamaya başlıyor ve bildiğin kriz gecireeek ağlıyor . Babası da askeri personel olduğu için sürekli olmadığından ona değil bana aşırı bağlandı . Bu gece uykusuna da çok yansıyor . Bence bir bebek sosyal olması benim hoşuma gidiyor en azından nefes almak içinde olsa bir dışarı çıktığımız da öyle ağlama krizlerine girmesini istemiyorum yoruldum sürekli evdeyiz :( işte bazı anneler bunu ister bazıları da bana bağlı olsun ister ama inan zor