Mimoza-kizim Kizlar kışın hasta olmamasi bağışıklıginin güclenmesi icin vitamin kullanmak istiyorum hangilerini önerirsiniz
Eailesi4 Mimoza-kizim 17 aylıklar balık yağı kullanmaya başlıcam B12 demir ve d vitamini kullanıyorum
Mimoza-kizim antropologanne aa Hindistan cevizi yagini duymamistim hic, etkisini gordunuzmu arastiricam mutlaka 😻🥰
pinkooo_02 antropologanne hindistan cevizi yağını nasıl kullaniyirusnuz acaba kasiklami veriyorsunuz ne kadar veriyorsunuz
antropologanne Mimoza-kizim Hastalanmayançocuk var biliyorsunuzdur instagramda, ondan görüp denedim. Tadida cok güzel. Çok şükür iki kere üşüttü ama agir gecmedi evde iki güne toparlandi.
antropologanne pinkooo_02 Bir çay kaşığı veriyorum. Direk kasikla veriyorum tadi güzel zaten. Organik aliyorum disarda donuyor zaten. Agzina atinca eriyor. Ama icmez ise yemeklerine suyuna falanda katilabilir.
Mimoza-kizim Eailesi4 balik yagini bende dusunuyorum ama dkger vitaminleri fazladan yuklemek istemiyorum ocakta randevumuz var gidince sorucam d b 12 demir icin
Eailesi4 Mimoza-kizim Instagram da çörek otu yağı veren anneleri gördüm bağışıklık için peygamber efendimiz sav her derde deva dediği çörek otu kullanılır mı bilmiyorum ama bende düşünüyorum
Eailesi4 Mimoza-kizim diğerlerini de balık yağını da doktor önerdi canım hatta demir ve d vitamini kullanma ma rağmen degerleri çok düşük çıktı yüksek başladı sor tabiki